Moster

Skulle vakna till ett samtal från min underbara syster imorse, då vi skulle ta en sväng och titta till bebisen på Mvc, för att sedan fika och hälsa på min kusin Caroline som flyttat ihop med sin pojkvän. Istället vakna ja till att Mikael kom hem och sa att klockan var halv elva, vilket jag trodde var ett skämt eftersom vi skulle vara hos läkaren då och ja skulle fått ett samtal från min stora syster, när jag greppa luren för att ringa henne såg jag ett sms, Hej du har blivit moster till en liten flicka 02:08 inatt.. tror inte dagen kunde startat bättre!! Så nu väntar jag på min mor så vi kan åka och titta till den lilla pralinen! Ihhhhh. Update på det! Love me E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0