Lussefitta!

Har bakat lussebullar, och jag hatar det! Trött på deg, mjöl, jäst och saffran! Inget gick den väg den skulle gå. Så om det är någon som behöver något att lägga i pannan för lite värme, kan ni ta mina lussefittor! Har haft en underbar dag på Eskilsby dagiset i allafall! :) Med mina fina små barn som alltid ger minst ett gott skratt om dagen. Annars var vi ju rätt bra på att roa oss själva Jp, Annelie & Jag.. bara för jag blev ledsen när vi slutade med julklappar i våran familj när jag var liten! Haha så söta mina snöttegöll. Fick arbeta imorgon med då Bamba Carina ringde in o avsade sig den dagen också. Skönt och ha något att göra på dagarna :) Nu väntar jag på att Emelie ska hitta ut ur duschen så vi kan ta en liten ciggiluring innan jag kör hem mamma. Mysssigt! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0