Snön ligger vit på taken!

Tänkte bara svänga in om och lämna några rader. Vaknade för många gånger imorse vilket resulterade i att jag somnade och vaknade 8:14 ops, på med skiten o ut.. till en vit bil som behövde en ordentlig snöröjning, trotts detta lyckades jag komma till jobbet 7 minuter försent. Helt klart godkänt! Har dagen till ära varit skolfröken till mina fina busungar, dagarna bara försvinner när man arbetar med barn!
Åkte förbi huset och tog en cigg innan jag tog på mig nanny rollen o tog med Harley hem till mor och far för ett blixtbesök. Emelie och Mikael dök upp efter en stund, nu har vi precis intagit en pizza och väntar förväntansfullt på att David ska koppla in Bose systemet så det blir film!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0