Alis volat propriis

Hej! Ni anar inte hur trött jag är, spännande va? Dess värre känner nog många av mina vänner igen sig. Som tur är går vi ju mot sommaren, trodde jag alla fall.. sjukt tråkigt vinter väder idag :( Full rulle på jobbet som vanligt. Det går av bara farten, hinner inte blinka innan det är dags för lunch. Såg i ögonvrån att Jessica och Tobias vart förbi och lunchat, dock hann jag inte med att prata med dem, skoj! ;) Slog ner våra arslen runt två för lunch.

Bestämde mig för att göra klart smörgåstårtorna som ska hämtas imorgon klockan 8, slipper man jobba sig med det till morgonen. Jag blev så nöjd, och det verkade som chefen också tyckte om dem! sen drog alla hem som vanligt. Jag och Niklas tog en fika och tjöta som vanligt.

Helt plötsligt ringde valpen och sa att han skulle komma förbi, då köpte han med sushi. Det är helt sjukt mäktigt.. åt en LITEN tallrik enligt mongot, ändå vart det väl 8 bitar, så efter att han tryckt i sig sin satana 14 bitars drog han tre av mina också :)

Klockan sex larma vi Cafet och drog bort till parkeringen, hade ett helt berg med semlor och bullar med mig hem.. puhuu jag som hatar semlor. Tur man känner människor som gillar semlisar :) Ska faktiskt tillåta mig själv att se på Efterlyst till tio ikväll fast jag egentligen inte orkar. Får helt enkelt stå ut. Hoppas ni får en underbar kväll och morgondag.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0