Fighter

Heej!


Ni har inte hört ifrån mig på några dagar, så ni får lite update om det mesta som hänt. Ifredas var en hel kass jävla dag, efter en jobbig morgon åkte jag till jobbet i allafall, trotts att jag mådde så illa så jag ville lägga mig ner i fosterställning och gråta. Och så klart vägrade min Chef mig att  jobba, allvarligt jag har inte varit med om att nån ens brytt sig om man varit hängig eller sjuk tidigare på mina andra jobb, men hon ser direkt när något är fel, hon kom ut när jag var ute och försökte må bättre av den friska luften, vi pratade om jätte mycket.

Och det ligger nog någon sanning i det hon sa för någon vecka sedan, "du kommer kunna prata om allt snart, det ska jag lära dig" för med dig kan jag det, och du berättar om saker som du gått igenom som jag känner igen mig i, och det känns väldigt mycket lättare när någon annan har gått igenom det och ändå lyckats!

Helgen gick fort som vanligt, inflyttningsfest och illamående, gött äre! Och tre fina tjejer blev av med livet. Såna dagar värderar man livet fruktansvärt mycket. Och ens nära och kära betyder helt plötsligt ALLT. Synd att man glömmer av det emellanåt.

Igår var det måndag igen och dags för arbete, mitt underbara arbete. Hade en sån där halvflummig dag med mina fina medarbetare. Diskteknik John kom förbi och roade oss en stund, annars var det inte många besök inne i köket. Niklas kom som vanligt runt två tiden, och jag beslutade mig för att stanna kvar och tjöta lite om allt mellan himmel och jord.

Kicki kom med världens bästa förslag igår, hon frågade om jag hade lust att börja 9 två dagar i veckan och stänga med Niklas istället för att sluta vid halv tre. TOPPEN! Känns kanon att kunna slappna av två kvällar i veckan och få lite sovmorgon, det var precis vad jag behövde.

Åkte förbi min kära vän Emelie efter jobbet vi tog en promenad runt lilla rävekärr med Harley och Mikael. Vi beslutade oss sedan för att åka in till stan o se the Fighter, och jag är sååå nöjd! Fan vad bra den var, men det kände jag på mig innan. Entourage skaparen Mark Wahlberg hade ju huvudrollen, kan den ens bli dålig då? :)
Sov faktiskt över i Mölndal och det gick så fort till jobbet i morse så jag var där innan jag började :)

Funderar på att åka ner till Min bror och Annika i helgen, dock ska vi ju se Robert Gustavsson med jobbet på lördag har jag fått för mig.. känns tråkigt att missa de :( Hade varit väldigt trevligt och komma ifrån väggarna och prata med min underbara bror. Som förstår mig och alltid ställer upp, vad jag än hittar på för konstigt. Vi får se.

Och nästa helg funderar jag stark på att åka ner till sommarstugan i Långasjömåla i Blekinge, vet inte varför, måste varit väldigt längesen jag var där. För det hade som sagt varit riktigt skönt att göra något annat och slippa tänka och istället koppla av med några fina vänner. Kanske fira min födelsedag och så. Annars känns det som att det är Göteborg och krogen som gäller och det pallar jag inte. Bläää på alkohol.

Bläääh, ska njuta av att jag börjar nio imorgon. Ha en fin kväll mina underbara.
PUSS

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0