Hoppet är det sista som överger!

Ville bara säga att det var så sköönt att få sova lite extra i morse. Började klockan nio tänka sig vad mycket det gjorde! Solen fick mig på ett underbart humör idag, och det märktes tydligt att fler blev positivt påverkade av solen. Alla vet ju att vi inte kan leva utan den, men att man så tydligt kan se hur det påverkar människor. Alla får hopp, glädje och fantasi. Man känner ju verkligen för att hitta på något efter jobbet istället för att åka hem och dö i sängen. Det bevisar att sommaren är på väg, äntligen! <3 Dagen gick sjukt fort som vanligt trotts att jag stängde idag :) påväg hem sänktes mitt humör som om en bomb släppts. På något sätt blir jag ledsen, för att sedan bli arg så det gör ont. Förstår inte vad det är med alla. En sån liten grej som kom upp idag blev droppen. Människor gör fan en hel kaka om man ger dem en smula. Vad har ni med mitt liv att göra? Låt saker och ting komma ifrån mig, förstår inte vad det ska tjäna till att spekulera så om mig. Men människor är ju bara såna, älskar att gotta sig i saker dem själva inte e inblandade i. Nä nog för att jag fick sova inatt känner jag mig ändå helt död :( trött på att vara trött! Men det vänder. Jag är så jävla rädd. Men ensam är fan stark!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman du är stark men ALDRIG ensam finns alltid här för dig och jag vet flera som alltid finns för dig när du är glad och skrattar gör vi det med dig när du är ledsen och gråter så finns vi här för att du ska kunna göra det mot våra axlar och när du är arg så är vi det med dig oxå även om du inte tror det alla gånger så finns jag och många fler här för dig även om du bara vill ringa och säga hej och sen lägga på så blir man lika glad av att höra dig :)du är en tjej som alltid ler och skrattar och det ska du vara stolt för alla vill ha en vän/flickvän som dig och dom som inte inser detta det är deras förlust inte din kämpa på med allt älskar dig <3

2011-03-17 @ 10:49:13
Postat av: Anonym

Jag älskar dig hjärtat!! Tack tack tack tack! Finns inga ord för vad ni betyder och jag menar det verkligen! :) du om någon har hjälpt mig igenom detta! Älskar dig!

2011-03-17 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0