Kärlek

Det finns dagar då jag mår skit och dagar jag aldrig mått bättre. Även om jag inte kan visa det eller om jag faktiskt visar det vill jag att bland annat du ska veta hur otroligt tacksam jag är för att ni vägrar ge upp, för att ni fortsätter stå kvar med öppna armar. Jag älskar er från hjärtat! Även om jag visar det på ett sätt så det inte syns, glöm aldrig det. Om jag inte hade haft er vid min sida hade jag aldrig tagit mig upp från botten så fort. Trodde aldrig att jag skulle få må bra igen, men det fick jag. Det är en mening med allt och även detta kommer vara en mening i mitt liv! Resultatet kommer jag rätta mitt liv efter. Jag vet att jag kan! Sånt här gör mig lycklig och stark, på riktigt! Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka. Jag älskar dig hoppas att det är en bra bit på tacksamhet trotts allt! Med tanke på att jag inte älskar så många som jag bara tycker om! "Gumman du är stark men ALDRIG ensam finns alltid här för dig och jag vet flera som alltid finns för dig när du är glad och skrattar gör vi det med dig när du är ledsen och gråter så finns vi här för att du ska kunna göra det mot våra axlar och när du är arg så är vi det med dig oxå även om du inte tror det alla gånger så finns jag och många fler här för dig även om du bara vill ringa och säga hej och sen lägga på så blir man lika glad av att höra dig :)du är en tjej som alltid ler och skrattar och det ska du vara stolt för alla vill ha en vän/flickvän som dig och dom som inte inser detta det är deras förlust inte din kämpa på med allt älskar dig" Tack Jessica. En av de vackraste vänner vid min sida! <3 finns alltid här för vad som helst! Det vet ni hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0