Kärlekens tunga

Äntligen helg. Sovit ikapp mig ordentligt nu. Åkte ifrån arbetet redan vid ett igår, efter att ha pratat med världens bästa chef. Hon förstår och bryr sig om. Kom hem och sov till halv elva, då jag blev väckt av Tobias dem hade kommit fram till att jag var tvungen och vakna för att kunna sova något inatt. Jag blev chockad, och undrade varför dem inte väckt mig innan.. dem är ju för söta! Det som är ännu mer otroligt är att jag sovit utan att vakna av varken ljud eller smärtan som belägrade min kropp under gårdagen.. Skönt.

Ibland händer det saker som förändrar saker och ting för alltid, man hade aldrig kunnat tro att det skulle ske eller hur det skulle se ut utan er. Inatt förlorade tre tjejer sitt liv i samma ålder som mig. Alla tankar går till era nära och kära. Det måste vara fruktansvärt att behöva gå igenom en sån här sak, och jag är egoistikt nog glad över att jag inte känner er på samma sätt som många andra gör för att slippa behöva gå igenom något så fruktansvärt.

This day once used to be our day, for me its still, always have and always will. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0