Regret all of you

Så jävla besviken på er, ledsen och arg. Hur fan ni kan göra så här, vänder er jävla kappa med vinden mot eran jävla dotter. Det finns ingen som kan eller någonsin ska säga emot mig, det finns garanterat de som har det värre jag vet det och det är inte synd om mig alls. Men ni vet ingenting dock vet jag att ni två fan inte ska ha barn. Ansvar och kärlek har ni tappat tillsammans med eran ungdom. Det enda positiva från detta hat är att jag vet precis hur jag ska behandla mina barn i framtiden. & så älskar jag dig. Så jävla trött på att ha dessa jävla känslorna korsade i magen.. Hat och kärlek. Dessa dagar är ett helvete och jag börjar tröttna ordentligt på att leva såhär. Hur jävla många prövningar ska man tåla? Kan du svara på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0