There is sunshine somewere

Önskade att jag kunde blicka framåt och fortsätta kämpa. Kämpa mot alla som går emot mig.. Varför finns samvete, jo jag vet för att man ska veta när man gör rätt och fel. Men tänk vad skönt om man kunde stänga av och inte känna något, vad mycket i mitt liv som hade blivit lättare, för min samvete gör mig knäpp. Vill aldrig göra någon besviken och får alltid dåligt samvete. Jag vet att jag sviker många som öppnar sina armar och finns där för mig. Men jag kan inte göra något åt det, jag känner av det istället. Jag vet inte vad jag vill med någonting.. Jag vill bara rymma från alla, nu. Slippa allas tankar om mig och om mitt liv. Det kan ju inte finnas många goda ord om en sån uppmärksamhets sökande olycklig tråkig person som jag. Förstår inte att vi en gång varit varandra så nära, du vill inte ens se åt mig eller prata med mig längre. Det gör så ont att gå från allt till inget med dig. Vad hände där? Allting händer för en orsak men förstår inte vilken orsak detta ska vara bra för. Jag hoppas det går här går fort. Imorgon blir det en lång promenad efter jobbet och rensa tankarna från allt och från en sjukt lång och jobbig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0