You gays always make me happy!

Tja! Dödensdag, kvinnodagen, pannkakans dag, semledagen you name it, is over! Tycker vi lyckades jävligt bra och vi var ett grymt team! Dock har både jag och Mickedick träningsvärk i munnen, fattar du? Haru någon bra förklaring till detta, snälla hör av dig! Trodde allvarligt att jag skulle somna med mitt huvud rätt ner i salladen under lunchen, kroppen gick in i fullständig koma så fort jag satte mig ner och det var inte bara jag som var drabbad.. Dagen hade tagit ut sin rätt på oss, helt klart! Mitt under min sovande lunch kom Niklas och Mikael, vi yre blev helt klart sist kvar, och den stora frågan är vad vi inte pratade om egentligen. Vi prata bland annat om Mickes galna ex, som blev förkrossad under dumpningen igårkväll så hon tog hans bilnycklar och slängde åt helvete ner i lägenhets sopåtervinningen, du vet rätt ner i ett rör som leder ut till ett sopprum, förlåt förlåt förlåt men tyvärr står jag på Niklas sida, tycker det är svin roligt. Det som är ännu bättre är när mongot kläcker ur sig att hans ex jobbar som lärare på Härryda skolan, jag tappade hakan och repeterade högt menar du Härryda som i H Ä R R Y D À?? Ja?? Någon hade ju helt missat att jag arbetat där ett bra tag, otippat men sant. Haha! Klockan halv 7 typ åkte vi från jobbet, stänger fem. Vem bryr sig är så himla glad att jag träffat er, ni lär mig hur killar fungerar och bevisar att det finns många älskvärda kvar därute i världen! :) tänker på hur djup vid pratade om allt idag och förstår inte hur bra och lätt det kändes, känns som jag är på G nu! Äntligen :) finns en sak som kan fälla mig bara en sak, och blir det så vet jag återigen varken in eller ut.. Men det dilemmat har jag haft innan och när jag släpper det blir det som vanligt. Tänk vad psykiskt påverkad du kan göra din kropp! Vilka superfina och älskvärda människor jag har i mitt liv, undra vad jag gjort för att förtjäna dem spelar ingen roll hur vilsen, tråkig och trött jag varit det senaste ni bara finns där och fortsätter stödja mig. Vill att jag flyttar in hos er och allting, och det är inte bara en som vill det, är så oerhört tacksam för det! Verkligen oerhööööört tacksam, ni betyder lika mycket all of you. Och mina val i livet beror inte på att jag tycker om någon mer eller mindre utan kanske för vårat egna bästa helt enkelt! <3 Nä usch halv 11 redan dags att sova. En underbar dag väntar imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0